Home / TEKNOLOJİ / Sesli mobil sohbet uygulaması Türkiye piyasasına girdi

Sesli mobil sohbet uygulaması Türkiye piyasasına girdi

Koronavirüs salgını en çok sosyal hayatı etkiledi, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hanelerine kapanan insanlar sosyalleşmenin yollarını aramaya başladı. Bu tablo karşısında harekete geçen mobil çevrimiçi sesli chat uygulaması Hello, Türkiye pazarına adım attı.

Koronavirüs salgını dahilinde alınan sosyal yalıtım tedbirleri, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de milyonlarca insanın hanelere kapanmasına kapı araladı. Sosyalleşmek ve yeni insanlarla tanışmak isteyenler ise sanal ortamlara yöneldi. Yapılan araştırmalar salgın sürecinde dünya genelindeki online kullanıcı sayısının 3.5 milyara, sosyal medya hesabı sayısının ise 7.7 milyara eriştiğini ortaya koydu. Türkiye’deki bu potansiyel karşısında genç kullanıcıların sosyalleşme ihtiyaçlarına cevap vermek sosyal etkileşimi artırmak için harekete geçen çevrimiçi sesli chat uygulaması Hello, Türkiye pazarına giriş yaptı. Uygulama, sunduğu iki dakikalık online telefon müzakeresi ile kullanıcıların Türkiye ve dünyadan binlerce yeni insanla tanışmasına ve sosyalleşmesine olanak sağlıyor.

“Bir ‘merhaba’ pek çok şeyi değiştirebilir”

Bugüne kadar aracı olduğu 500 milyon müzakere ve aylık 250 bin kullanıcısıyla insanların tek bir dokunuşla dünyanın pek çok yerinden yeni insanlarla tanışmasını sağlayan mevzubahis sesli chat uygulaması, artık Türkiye’deki kullanıcılara da ulaşım imkanı sunuyor. Konum ve hedef ülke seçiminin hemen peşinden tek tıkla Türkiye’den ve dünyadan rastgele kullanıcılarla 2 dakikalık bir sesli görüşme ile iletişimin başladığı uygulamada, görüşülen kişiyi arkadaş olarak ekleme ve iletileşme seçenekleri de bulunuyor. Sadece merhaba diyerek başlatılan bir konuşmanın arkadaşlık, kariyer veya duygusal ilişkiler gibi pek çok alanda fırsat sağlayabileceğini belirten Hello CEO’su Arian Kastrati, “Bir merhabanın pek çok şeyi değiştirebileceğine olan inancımızla çıktığımız bu yolda, kiminle ve hangi konularda konuşacağınızı bilmediğiniz ve konuşmanın seyrine göre pek çok konuda yeni ilişkiler yapabileceğiniz bir serüven sunmayı amaçladık. Böylelikle özellike sosyal manada zorlu bir süreç olan pandemi döneminde insanların sanal ortamlarda da olsa sosyalleşerek eğlenmesine ve yeni insanlar keşfederek faydalı ilişkileri kurabilmesine katkı sağlamak istiyoruz” şeklinde konuştu.

“Türkiye’deki hedef 20 kat büyüme”

Gerek Türk toplumunun iletişimdeki dışa dönük tavrının gerekse genç kullanıcı yoğunluğunun Türkiye’yi yatırımcılar için ciddi bir potansiyel olarak konumlandırdığını ifade eden Arian Katrati, Türkiye’deki yatırımlarına ait olarak ”Türkiye, adamcıl ve yeni insanlarla tanışarak diyalog bulunmayı seven bir toplum yapısına sahip. Hem toplumun karakteristiği hem de başta gençler olmak üzere sosyalleşmeye yönelik dijital medya kullanımının yoğunluğu, Türkiye’nin potansiyelini ortaya koyuyor. Bizler de 2016 seneninde ilk adımlarımızıpazarda ehemmiyetli bir ivme kazandık ve beklentimiz ikinci çeyrekte 20 katın üzerinde büyüme yaşayacağımız istikametinde” diye konuştu.

About admin

Check Also

Ücretsiz Acil Yardım Uygulaması Geliyor

Tepe Güvenlik, Koronavirüs (Covid-19) salgınında en büyük riziko grubunu oluşturan 65 yaş üstü fertlere ve …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir