Home / TEKNOLOJİ / Ücretsiz Acil Yardım Uygulaması Geliyor

Ücretsiz Acil Yardım Uygulaması Geliyor

Tepe Güvenlik, Koronavirüs (Covid-19) salgınında en büyük riziko grubunu oluşturan 65 yaş üstü fertlere ve sıhhat çalışanlarına yönelik bir uygulama hayata geçirdi.
Mobil uygulamada sunulan acil vaziyet butonları sayesinde 65 yaş üstü fertler ve salgın sürecinde hayati ehemmiyete sahip olan tüm sağlık çalışanları, ambulans, itfaiye veyahut kolluk kuvvetlerinin desteğine yönelik hizmetlere en hızlı şekilde fiyatsız olarak erişebilecek.

Türkiye’nin lider şirket toplulukları arasında yer alan Bilkent Holding’e bağlı Tepe Güvenlik, Koronavirüs (Covid-19) salgınında riziko grubu içerisinde yer alan 65 yaş üstü fertlerin ve sıhhat çalışanlarının güvenliği için örnek bir uygulama başlattı. Sektörde liderlik ettiği hizmetlerle hayatı kolaylaştırmayı amaçlayan Tepe Güvenlik, bu kapsamda en son olarak 65 yaş üstü fertler ve tüm sıhhat çalışanları için fiyatsız bir uygulamaya imzaladı. Bu kapsamda 65 yaş üstü fertler ve tüm sıhhat çalışanları ile Tepe Güvenlik kullanıcıları; “Tepe Güvenlik Mobil” uygulamasında sunulan “panik”, “ambulans” ve “itfaiye” butonları aracılığıyla, mevzubahis acil yardım hizmetlerinden 3 ay müddetle fiyatsız yararlanabilecekler. Uygulama sayesinde 65 yaş üstü fertler, güvenliklerini tehdit eden bir olayla karşılaştıklarında, bir sıhhat meselesi yaşadıklarında rastgele birinden yardım almak hesabına hanelerinden çıkmadan ambulans ve itfaiye yardımından veyahut kolluk güçlerinin desteğinden yararlanabilecekler.

Tepe mobil acil vaziyet butonları
Geliştirilmiş muhtevası ile güvenlik hizmetlerini cep telefonuna taşıyan uygulama, kullanıcıların hayatını kolaylaştırdığı gibi kullanıcılara ekstra güvenlik ve konfor da sunmayı amaçlıyor. Söz konusu hizmetlerden yararlanılması için ilk olarak tüm kullanıcıların Tepe Mobil uygulamasını APP Store ve Play Store aracılığıyla cep telefonlarına indirmesi gerekiyor. Uygulamanın aktüel sürümünü Play Store veya APP Store’dan indirdikten sonra uygulamayı açıp ‘Mobil Acil Durum Kullanıcısı Oluştur’ adımından bilgilerini doldurarak talebini ileten kullanıcılar en kısa müddette Tepe Güvenlik müşteri hizmetleri yetkilisi tarafından aranıyor ve yetkilinin yönlendirmeleri neticesi ihtiyaç duyulan işlemlerin bitirmesiyle uygulama aktif hale geliyor. Uygulamada; “panik”, “ambulans” ve “itfaiye” başlıkları altında üç adet acil durum butonu bulunuyor. Söz konusu hizmetlerden faydalanabilmek için, mobil uygulama üzerinden “panik sinyali”, “ambulans sinyali” ve “itfaiye sinyali” butonlarına basılarak ya da IOS işletim sistemi kullanıcıları için sağa doğru kaydırılarak aktif hale getirilmesi gerekiyor. Daha sonra ise butonların aktif hale getirildiğini aktaran bir ikaz iletisi çıkıyor ve kullanıcıların onayı isteyor. Onayın hemen peşinden kullanıcılar bu hizmetlerden yararlanabiliyor.

Destek taleplerini Alarm İzleme Merkezi iletiyor
Hizmetler ise evre evre şu şekilde ilerliyor; kullanıcılar, panik butonu acil vaziyet hizmetini kullandığında Tepe Alarm İzleme Merkezi devreye giriyor ve kullanıcı tarafından alarm vaziyetinde erişilmesi istenilen kişiler, sırasıyla merkez tarafından aranıyor. Alarm merkezi; ilk erişilen kişiye kolluk kuvvetlerinin desteğini talep edip etmediklerini soruyor ve öğrenci göre kayıtlı veyahut belirtilen başka bir adrese kolluk kuvvetlerini yönlendiriyor. Kullanıcıya da kolluk kuvvetlerinin belirtilen adrese yönlendirildiğine konusunda ileti gönderiliyor. Kullanıcılar ambulans veyahut itfaiye butonu acil vaziyet hizmetini kullandığında da süreç aynı şekilde ilerliyor. Ayrı olarak söz konusu mobil uygulamanın panik butonu özelliği akıllı saatler üzerinde de kontrol edilebiliyor.

About admin

Check Also

Sesli mobil sohbet uygulaması Türkiye piyasasına girdi

Koronavirüs salgını en çok sosyal hayatı etkiledi, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hanelerine kapanan …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir