7 Saat sonra Van’dan İstanbul’a Uçtular

Sabah İstanbul’a gitmek için Van Ferit Melen Havaalanına gelen 200 yolcu 09:05’te kalkması beklenen Pegasus uçağı 7 saat sonra uçtu.

VANEKSPRES HABER MERKEZİ * VAN

İstanbul’a gitmek için sabah erken saatlerinde havaalanına gelen yüzlerce kişi uçak teknik arıza yapmasından, buzlanma bahanesiyle 7 saat mahsur kaldı. Saat 09:05’te kalkması gereken uçak saat: 15:45’te kalktı.

Konuyla ilgili VanEkspres.com.tr’ye konuşan Rıdvan Kanat, “Bizlere başta uçakta arıza olduğunu söylemediler en son polis memuru mecbur kaldı söyledi. Sabah ilk uçak olmamıza rağmen 7 uçaktan sonra biz havalandık.  yaşlısı, memuru, askeri, eleman herkes bugün bu firma yüzünden mağdur oldu kandırıldı salak yerine konulduk.

Kanat, PC2505 sayılı 09.05 Pegasus uçağı ile Van- İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanına bileti aldım. Sabah 7:30 da havaalanına gittim daha sonra pisttin buzlanması bahanesiyle uçağımız saat 10:55’e ertelendi.  Chekin işlemlerimizi yaptıktan sonra 2.5 saate yakın salonda bekledik.

GERGİNLİK SONRASI UÇAĞA BİNDİK 

 Sonrasında tekrar uçak saati 12.25 olarak değiştirildi. Daha sonra uçuş için salona geçtik ve yaklaşık bir saat bekledik. Normalde ilk kalkması gereken uçak bizim uçağımız iken biz hep ertelendik. Salonda bulunan 204 kişi hep beraber kapıyı zorlayıp ve uçağa doğru gidince polis ve güvenlik görevlileri araya girdi. Tartışma gerginlik sonrasında uçağa bindik.

2 SAAT UÇAKTA BEKLETİLDİK

Uçak pilotu sürekli anonslar yaparak sakin olun 5- 6 dakikaya uçuşa geçeceğiz diye bize oyaladı bu şekilde yaklaşık 2.5 saat uçak içerisinde hareket etmeden bekledik ve sonrasında hepimiz hostes ekibi, pilot ve yetkilerle tartışarak aşağı indik. Pegasus firmasına ait hiçbir yetkili gelip açıklama yapma gereği duymadı.

En son polis memuru yarım saat içerisinde uçağın kalkacağını ve arıza olduğunu bize aktardı.

MAĞDUR EDİLDİK 

Herhangi bir yetkili gelip bizimle ilgilenmedi. Uzun ve gergin bekleyişin ardından uçağımız ancak 15:45’te kalktı ve 18.35’te İstanbul'a indik. Van’da her zaman insanlara farklı gözle bakmalarından bıktık. Bugün 7.5 saat beklemeyi ve kandırılmayı hak etmedik. Gerekli yerlere şikayette bulunacağım. Pegasus Firmasının 204 insanı mağdur etmiştir kınıyorum” dedi.





Güncelleme Tarihi: 25 Aralık 2020, 11:00
YORUM EKLE
YORUMLAR
Rıdvan kanat
Rıdvan kanat - 1 ay Önce

8 Saat Bekletilerek Mağdur Edildik. Sinirden Telefonumu Kırdım bunun hesabını soracam gereken yerlerde maddi ve manevi tazminat acacam. Güzelim Van insanına ikinci sınıf muamelesi yapılmasın. Değerli büyüklerimden, milletvekillerinden Araya girmelerini gerekli uyarıyı yapmalarını temmenbi ediyorum

Leyla şen kanat
Leyla şen kanat - 1 ay Önce

Pegasus Firması Tarafından 8 saat boyunca mağdur Edildik, bizi resmen eşek yerine koydular Ben bunları dava edecem

Yolcu
Yolcu - 1 ay Önce

Mağdur edilen yolcular ac susuz saat 9 ile 19 arasinda hava alaninda rehin kaldilar. Sonra ist bırakıldılar 2 saat kisitlama basladi.mecburi herkes bir yerlere sığındı

Rıdvan kanat
Rıdvan kanat - 1 ay Önce

BURDA SADECE AMACIM BİZDEN SONRA KİMSENİN MAĞDUR EDİLMEMESİ. BİR ÖRNEK VEREYİM YANIMDA OTURAN ŞAHIS UKRAYNA İÇİN 15.00 TE UCAK BİLETİ ALMIŞTI VE BİLETİ İPTAL OLDU ADAM MAGDUR OLDU. HASTASINI, YAŞLISINİ, ASKERİNİ DÜŞÜNÜN SİZ ARTIK YANIMDA ASKER BİR KARDEŞİM HÜNGÜR HÜNGÜR AĞLADI YAZIKLAR OLSUN PEGASUS

Yolcu
Yolcu - 1 ay Önce

En azında gecikme dolayısıyla bir servis veya hotel ayarlanır .1 dak geciken yolcu bileti yanar

Yolcu
Yolcu - 1 ay Önce

Yasal olarak bu insanları koruyan bir kurum olmalı.

Yolcu
Yolcu - 1 ay Önce

Insanları incitmek zamanlarını çalmak bu kadar kolay olmamali

Kenan şipal
Kenan şipal - 1 ay Önce

Pegasus Firması Her Zaman Mağdur Etmeye Mahkum firma.Siddetle Kınıyorum


SIRADAKİ HABER