Gümrük işlemlerinin zamanında ve sağlıklı olarak tamamlanmasını sağlayabilmek için her türlü teknolojik yeniliklerden ve fırsatlardan istifade edilir. Sevk ve idare ile ilgili gerekli hızın sağlanması için araç takip ve mobil hizmet sistemi ile tesis edilmiştir. Güler gümrük müşavirliği hizmetlerinde tüm gümrüklere bağlı programlar ile gümrük beyannameleri ofisimizden işleme koyulmaktadır. Tüm ofis ve muhasebe işlemleri bilgisayar ile dijital ortamda gerçekleşir.

Gümrüklerde ithalat, ihracat, transit işlemleri, gümrüklere ihraç ve ithal edilecek mallar ile transit işlemleri en kısa zamanda gerçekleşir. İthalat, ihracat, transit ve antrepo hizmetleri ile ilgili işlemlerin başladığı ve tamamlandığı süre ile ilgili iş akış bilgileri dijital ortamda bili sağlanmaktadır. Güler Gümrük sitesinden bilgi ve hizmet alabilirsiniz.

Güler Gümrük Müşavirliği ile Yapılanma ve Hizmetler

Güler gümrük, tecrübeli kadrosu içinde bulunan, gümrük müşavirleri ve profesyonel yöneticileri ile müşterilerinin bütün gümrük işlemlerini teknolojik altyapısı sayesinde takibini gerçekleştirerek neticeye ulaştırır. Yapılanma ilkesi ile

  • Operasyonel etkinlik gerçekleştiren lokasyon tercihli,
  • Kalite kontrol sistemine dayalı,
  • Finans, IT ve raporlama alanlarında güncel teknolojiden yararlanan,
  • Finansal yapısı oldukça güçlü ve kaynak yönetimi gelişmiş organizasyondur.
  • Lojistik destek hizmeti ile değer sağlayan,


İthalat-İhracat Departmanı


Güler gümrük müşavirliği İthalat departmanı, ithal eşyanın satın alımında gümrüğe varışına kadar geçen zamanda lojistik destek departmanımız ile ortak yürütme işlevine uygun olarak yapılanmıştır.
İhracat departmanı her türlü ihracat işlemleri ile işleme rejimi danışmanlığı hizmeti ile entegre olarak dahilde işleme belgesinin alınmasından kapatılmasına kadar bütün süreci yürütecek yetkide yapılanma ile hizmet sağlar. Tüm bu konularda hizmet için Güler Gümrük sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Kaynak: https://gulergumruk.com.tr/
 


 

Editör: TE Bilisim