Sezonluk ürünlerin raf sistemi ile sergilenmesi fikrinin yanı sıra mağaza dekorasyonunda satışları artıracak özel tasarım detayların yer alması mağaza sahiplerinin yüzünü güldürmektedir.  Müşterilerinizi mağazanız hakkında daha iyi hissetmelerini sağlayacak, onları satış yapmaya sevk edecek ve mağazanıza tekrar gelmelerini sağlayacak bu farklı tasarım şekilleri, tasarımcı mobilya ve pazarlama ekibinin uzun süredir üzerinde çalıştığı önemli bir detay olarak karşımıza çıkıyor. Bu detaydan yola çıkarak sizler için faydalı olacağını umduğumuz yazımızı derledik. Satış odaklı mağaza dekoru, mağaza tasarımı faktörünün satışları nasıl etkilediği, mağaza dekorasyonunda dikkat edilmesi gerekenler  gibi soruların yanıtlarını bu yazının gövdesinde örneklerle bulabileceksiniz. Detaylı anlatımlar için Poyraz mimarlık sitesinden hizmet alabilirsiniz.

En Sevdiğiniz Misafirlerinize Merhaba Diyebilirsiniz

 Mağaza dekorasyonu, kapıdan içeri girer girmez ortaya çıkan göz alıcı tasarımlardır. Müşteri ile ilk temasın etkili olması için girişte dekoru dikkatli seçmenizi öneririz. Vitrin dekorasyonları ve mağaza tabelalarından sonra gelen dekor mağaza giriş dekorasyonunuz olduğu için ürünlerinizi vitrinin ön kısmına bu sergiye yerleştirerek kendi fiyat listenizi düzenlemeye başlayabilirsiniz. Vitrin tasarımı genel dekora uyumlu sunumu ile yeni sezon veya indirimde öne çıkarmak istediğiniz ilgili ürünleri  hemen kapınızın önüne konumlandırmak ve bu ürünleri yeni sahiplerine hızlı bir şekilde önermek için idealdir. Burada dikkat edilmesi gereken önemli nokta, bu standın yolu ikiye bölebilmesi ve girişi engellememesidir.Poyraz mimarlık sitesinden bu aşamalara dair detaylı bilgiler edinebilirsiniz.

Editör: TE Bilisim