Yakın zamanda yayınlanan ‘’Sosyal Medyanın Gayrimenkul Pazarına Etkisi’’ oldukça dikkat çeken kitaplardan biri oldu. Yusuf Boz tarafından kaleme alınan kitapta gelişen teknolojinin gayrimenkul pazarlamasını nasıl etkilediği açıklanıyor. PropertyTR genel müdür olan Yusuf Boz, sahip olduğu sektör birikim ve bilgisini en iyi şekilde kitabında kullanıyor. Aynı zamanda gelişen teknolojiyle değişim gösteren gayrimenkul pazarlaması konusunda detaylı bir açıklama sağlıyor. Bu bakımdan değerlendirildiğinde Yusuf Boz’un yeni kitabı birçok kişinin de ilgisini topluyor.

Teknolojik gelişmelerle birlikte artık ticaret veya birçok farklı pazarlama sistemi dijital medyada yürümeye başladı. Özellikle de gayrimenkul pazarlaması çok daha pratik bir hal aldı. Bununla birlikte sosyal medyanın da gayrimenkul pazarlaması üzerinde etkisi büyük bir kısmı niteliyor. Bu konulara kitabında en detaylı şekilde değinen Yusuf Boz, gayrimenkul pazarlamasının günümüzdeki versiyonunu aktarıyor.

Şimdilerde PropertyTR’de genel müdür olarak bulunduğu sektörde hizmet vermeye devam eden Yusuf Boz, çıkarmış olduğu yeni kitabı ile oldukça beğeni topladı. Sosyal medyanın gücünü ve pazarlamalara olan etkisini de en başarılı şekilde açıkladı. Bu bağlamda ‘’Sosyal Medyanın Gayrimenkul Pazarına Etkisi’’ kitabı oldukça ilgi gören kitaplardan biri oldu. Siz de çeşitli dijital platformlar üzerinden veya direkt olarak yayınevlerinden Yusuf Boz’un kitabını alarak yeni ve modern gayrimenkul pazarlama sisteminin nasıl bir hal aldığını öğrenebilirsiniz.

Yusuf Boz'un Instagram Adresi:

https://www.instagram.com/mryusufboz/

Editör: TE Bilisim