Dünya nüfusunun yarısından fazlası aktif sosyal medya kullanıcılarıdır. Farklı nedenlerle bu medyada vakit geçiren kişiler, sosyal medya şirketlerine önemli kişisel veriler sağlamakta ve adeta bu şirketlerin çalışanı haline gelmektedir. Sosyal medya kullanımının artmasıyla orantılı olarak siber zorbalık ve nefret söylemi gibi yasa dışı içeriklerin artması ülkeleri sosyal medyayı kontrol altına almak ve güvenli bir ağ ortamı oluşturmak için yasal adımlar atmaya zorlamıştır. Sosyal medya hizmetleri medya şirketleri de gizlilik ve hizmet sözleşmelerini ülkelerin oluşturduğu düzenlemeler doğrultusunda düzenli olarak güncellemektedir.

Sosyal Medya Kontrolü

Araştırmalarda öncelikle sosyal ağların yasal düzenlemeleri ve seçilen ülke ve kuruluşların çalışmaları ele alınmış, platformların hizmet ve gizlilik sözleşmeleri ele alınmış, ardından ulusal ve sosyal medya konuları ele alınmıştır. Özellikle ifade özgürlüğü ve demokrasinin merkezi olarak görülen ülkelerde sosyal medyayı kontrol altına almak için önemli yasal adımların atıldığı gözlemlenmiştir. Crovu sosyal medyanın denetimine ilişkin düzenlemelerin yakın gelecekte uluslararası bir ortama doğru çevrilebileceği sonucuna varılmıştır.

Gizlilik ve hizmet sözleşmelerinin, okunduğunda dahi anlaşılması zor uzun metinlerden oluşması ve açık olmayan ifadeler içermesi nedeniyle, kullanıcı aleyhine durumların ortaya çıkma olasılığı yüksektir. Ulusal ve ulusal olmayan sosyal medya çalışmaları kapsamında Siber Vatan'ın güvenliğinin sağlanması için tüm paydaşların dâhil olduğu eylem planlarının geliştirilmesi gerekmektedir. Bu konuda Crovu sitesinden hizmet alabilirsiniz.

Sosyal Medya Hizmetinde İletişim

Kullanıcıları için sınırsız iletişimin kapısını açan sosyal medya, uzakları yakın ediyor, aradaki boşluğu dolduruyor. Bu, instagram hizmetleri kişinin saat dilimi farkından bağımsız olarak dünyanın diğer ucunda yaşaması için bir fırsattır.

Uzaktan çalışanlar veya serbest çalışmak isteyenler için yeni faaliyet alanları yaratır. Yine sınırsız iletişim söz konusu olduğunda, müşteriler sosyal medya hesapları üzerinden müşterisi oldukları herhangi bir işletmeye kolayca ulaşabilme imkânına sahiptirler. Şikâyet edip beklemek yerine sosyal medya üzerinden endişelerini dile getirerek daha hızlı yanıt alabiliyorlar.

Sosyal Ağlarda Nelere Dikkat Edilmelidir?

Sosyal ağlarda dikkat edilmesi gereken konular hedef kitleyi belirlemek, içerik kontrolünü yapmak, rakipleri analiz etmek ve reklam kullanmaktır. Bir iletişim makinesi olarak tüm bu altyazıları sizi temsil ediyor ve yönetiyor, sosyal medyada daha verimli olmanıza yardımcı oluyor ve sosyal medya tavsiyelerini özenle uyguluyoruz. Yenilikçi, benzersiz ve profesyonel bir sosyal medya ajansıyla, sosyal medya yönetiminin sadece gönderi paylaşmaktan daha fazlası olduğunu bilerek, artık sosyal ağlara çok daha kolay katılabilirsiniz.

Rakip firmaları, firmanızın hedef kitlesini ve gelecek planlarını dikkate alarak analiz edebilirsiniz. Bu analizler sonucunda hangi sosyal ağlara, hangi dillerde ve hangi içerik stratejisiyle katılmanız gerektiğini belirliyoruz yani kimliğinizi sosyal ağlarda ortaya çıkarıyoruz. Elinizdeki verilere göre bir içerik planı oluşturabilirsiniz. Güncel konular veya belirli tarihler için size özel içerikler oluşturulur ve paylaşılır.  Amaç işletmenizin sosyal medyada olumlu bir şekilde bahsetmesini sağlamaktır. Bu konuda Crovu sitesinden hizmet alabilirsiniz.

Formun Üstü

Formun Altı

Editör: TE Bilisim