Web Sitesi Tasarımcısı

Bir web tasarımcısının ana rolü, oluşturduğunuz sitenin estetiği ve işlevselliği arasındaki mükemmel dengeyi bulmaktır.

Web Sitesi Tasarımcısı

Bir web tasarımcısının ana rolü, oluşturduğunuz sitenin estetiği ve işlevselliği arasındaki mükemmel dengeyi bulmaktır. Web tasarımcılarının gerçekleştirdiği beceri ve görevlerden bazıları şunlardır:

Son web ürününü tasarlamak için Photoshop veya Sketch gibi programları kullanır. Tasarımınızı şirket markanız etrafında oluşturur ve hazırlanırken bunu aklınızda bulundurur. Sekmeler gibi kullanıcı deneyimi sorunlarını çözer.

Bazı durumlarda illüstrasyonlar veya hareketli grafikler gibi web' in gerektirdiği grafik öğeleri oluşturur (bunlar başka tasarımcılar veya illüstratörler tarafından oluşturulabilir. Bu durumda, web tasarımcısı görüntülerin boyutunu veya ağırlığını koordine etmelidir). HTML, CSS ve JavaScript dilini kullanır.

Web tasarım öğeleri; Optimize edilmiş ve iyi tasarlanmış bir web sitesi ile daha fazla satış yapmak mümkündür. Bunu yapmak için, aynı zamanda web tasarım trendlerinin bir parçası olan bazı ipuçlarını takip etmeniz de önerilir.

Siteler aralarından seçim yapılabilecek pek çok seçenek varken, sizin sitenizin müşterilerin dikkatini çekmesi büyük bir başarıdır, ancak siteniz yavaşsa ve yüklenmesi 30 saniyeden uzun sürüyorsa, bunun size bir faydası olmaz.

Hiç kimse, özellikle de başka seçenekleri olduğunda beklemekten hoşlanmaz. Bu nedenle sitenizi tasarlarken göz önünde bulundurmanız gereken ilk şeylerden biri yükleme süresini azaltmaktır. Sitenizin hemen çıkma oranını arttırmak için yaptığınız entegrasyonlara ve görsellerin ağırlığına dikkat edin.

Kurumsal Web Tasarım ve Ziyaretçiler

Kurumsal web tasarım ile sitenizin tüm ziyaretçileri, özellikle hala araştırma aşamasındayken, ilk tıklamada istediğini bulmaya hazır değildir. Bunun ana nedeni, B2B işinde, sizinle iletişime geçmeyi düşünmeden önce potansiyel müşterinizin güvenini kazanmanız gerektiğidir. Önce onlarla bir bağlantı kurmalısınız.

Müşterileri çekmek için web sitenizin ana sayfasında ve açılış sayfalarında "Daha Fazla Bilgi Edinin", "Şimdi İndirin" vb. içerikleri kullanabilirsiniz. Birden fazla harekete geçirici mesaj olmalıdır; Örneğin, bu gibi net ve güçlü harekete geçirici mesajlar kullanmak, harekete geçmeyi teşvik edecek ve kullanıcıyı satış için teşvik edecektir.

Creodive ile rekabette öne çıkın, normal web tasarımına bağlı kalırsanız, web sitenizin rakiplerinizin web sitelerine benzeme olasılığı yüksektir. Web siteniz rakiplerinizinkiyle neredeyse aynı görünüyorsa, kullanıcılar geri düğmesine basar basmaz markanızı unutabilir. Bu, özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler ve yeni kurulan şirketler için geçerlidir.

Bir ziyaretçi web sitenize gelir gelmez, onlarda güçlü ve olumlu bir izlenim bıraktığınızdan emin olun. Creodive markanız için özel olarak tasarlanmış bir tasarım oluşturarak rakiplerinizden sıyrılmanıza yardımcı olacaktır.

Bir Sosyal Medya Ajansından Ne Beklemelisiniz?

Sosyal medya hakkında konuşmak, diğer pazarlama türlerinden bahsetmek kadar yaygın hale gelse de gerçek şu ki, şirketlerin bir sosyal medya ajansı ne kadar ileri gidebileceğini belirlemek için güvenecek bir parametresi olmayabiliyor.

Çok basit olarak, toplumda neyin doğru neyin yanlış olduğunu tanımlayan etik veya ahlaki bir kod yoktur ve bir sosyal medya ajansının eylemlerini sınırlayan da hiçbir kural yoktur.

Çoğu durumda da insan hatalarından değil, kurumların bilinçli kararlarından kaynaklanan durumlar sorunlara da neden olabilir. Creodive ile tüm sorunların üstesinden gelebilirsiniz.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER