İşletmenizin başarılarına büyük katkı sağlayacak olan Google Workspace hakkında tüm detayları burada bulabilirsiniz. Bir işletmenin olmazsa olmazlarından ve sizleri başarı yoluna götürecek olan işlemlerin sahibidir Google Workspace. Bu yüzden sizler için bilmeniz gereken her şeyi içeriğimizin devamında maddeler halinde anlatmış bulunmaktayız. Google Workspace eski adı ile G Suite olarak bilinmektedir. Şirket bilgilerinizi güvende tutabilmek istiyorsanız Google Workspace ile tanışma zamanınız çoktan gelmiş demektir. Şirketiniz için tüm bu avantajları daha takımdan incelemek istiyorsanız birlikte aşağıdaki başlığımızı inceleyebiliriz.

Mersin Haber Sitesi Mersin Haber Sitesi

Google Workspace İle Şirketiniz Güvende

Google Workspace nedir sizlere maddeler halinde detaylı bir şekilde sunacağız. Şirketiniz için güvenli ve güçlü bir altyapı istiyorsanız içeriğimizin bu kısmına muhakkak göz atmalısınız. Sizlere tanıttığımız adımları uyguladığınız takdirde gerek çalışanlarınız gerekse siz büyük rahatlığa kavuşabilirsiniz. Ortak alanlarda güvenli dosya paylaşımları gibi birçok avantajı içerisinde barındırmaktadır. Dilerseniz hep birlikte sıraladığımız maddelerimize geçebiliriz.

  • Kurumsal Gmail Hesabı: İki kat daha fazla Google Drive alanına sahip olabileceğiniz bir özelliği bulunmaktadır. Hem İOS hemde Android cihazlar için uyumludur. Üstelik tercih edilmesinin en önemli konularından birisi de Google Chat üzerinden ortaklarınız ile iletişim halinde olabilmeniz dir. Kurumsal e-posta [email protected] şeklinde alınabilmektedir.
  • Google Meet (Toplantı): Müşteriniz ile buluşmak için zaman kaybetmenize gerek duyulmaz. Online görüşmeler ile hizmetlerinizi tanıtabilirsiniz. Yalnızca iş ortamında değil aile içerisinde de oldukça akıcı bir iletişim kurmanıza olanak tanır.
  • Google Chat: Çevrimiçi çalışanlar ile çok daha verimli bir çalışma ortamı sağlar. Üstelik çalışanlar kendi aralarında grup oluşturarak birlikte koordine bir çalışma sürdürebilirler. Mobil üzerinden de müşterilerle etkileşime geçebilirler.
  • Google Calendar (Takvim): Her cihazda kolaylıkla tanımlayarak kullanabileceğiniz bir uygulamadır. Etkinlikleriniz için tarih saat ve hatırlamalarınızı da eklemeyi unutmamalısınız.
  • Google Drive: Google Workspace’in vazgeçilmez bir parçası olan Google Drive sizin ve şirketiniz için vazgeçilmez bir deneyim olacak. Çalışanlarınızın işini bir hayli kolaylaştıracak ve daha fazla verim almalarına olanak tanıyacaktır.
  • Google Docs (Dökümanlar): Microsoft Word’ün Google sürümü olarak görebilirsiniz. Web tabanlı metin düzenleme uygulaması olarak da açıklanabilmektedir.
  • Google Sheets (E-Tablolar): Bu uygulama ise Microsoft Excel’in Google sürümü olarak kullanılmaktadır. Elektronik tablolar düzenleme, biçimlendirme, veri türlerini belirleme, veri filtreleme, hesaplama ve otomatik kaydetme gibi görevleri üstlenmektedir.
  • Google Slides (Slaytlar): Google tarafından sunulan eşsiz bir sunum uygulamasıdır. Slayt oluşturma, düzenleme, tasarlama gibi görevleri üstlenir.
  • Google Forms (Formlar): Anket oluşturma uygulaması olarak bilinmektedir. Anketlere soru cevap ekleme, anket düzenleme, anket paylaşma, anket sonuçlarını analiz edebilme ve ölçebilmek Google Forms’un özelliklerindendir.
  • Google Sites (Siteler): Google sunduğu ücretsiz web site oluşturma aracıdır. Kullanıcılar teker teker adımları takip ederek kendi web sitelerini oluşturabilirler.
  • Google Keep (Not Defteri): Not alma uygulamasıdır. Notlarınız sürekli yanınızda kalsın ama not defteri taşımak istemiyorsanız telefonunuzda taşıyabilirsiniz.

Hüseyin Tekin Kimdir?

10 yılı aşkın olarak bu mesleği icra eden ve işini severek yapan Hüseyin Tekin, tüm bu okumuş olduğunuz hizmeti sizin için kusursuz bir şekilde vermektedir. Dilerseniz eğitici videoları ile öğrenebilir ya da ben uğraşamam derseniz sizin yerinize düzenleyebiliriz. Bunun için hemen bizimle web sitemiz üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Editör: Haber Merkezi